4ч10,5/13

4ч10,5/13

Дизелі 4ч10,5/13 призначені для використання в якості головних суднових двигунів, а також для приводу генераторів, насосів, компресорів та інших механізмів. 
На базі дизелів 4ч10,5/13 випускаються головні суднові двигуни з реверс-редукторними передачами РРП-20-2 і РРП-20-3 (моделі К-167-2 і К-167-3 відповідно).
Дизелі К-962М2 суднові допоміжні, з аварійно-попереджувальною сигналізацією. Відбір потужності через еластичну муфту. Охолодження двоконтурне водо-водяне. Пуск виконується електростартером. 
Дизель К-562М2 на відміну від дизеля К-962М2 в агрегаті автоматизований по 2-му ступеню. 
Дизель К-360М2 на відміну від дизеля К-962М2 має водоповітряну систему охолодження з радіатором і електровентилятором, автоматизований по 2-му або 3-му ступеню (в агрегаті). Електровентилятор, радіатори води і масла, а також бачок підігріву води і масла змонтовані на окремій підставці. 
Дизель К-564М2 на відміну від дизеля К-962М2 не має системи підзарядки акумуляторних батарей. Кожух маховика виконаний з чавуну для фланцевого кріплення генератора.
Дизель К-564М2А1 підготовлений до автоматизації по 1-му ступеню, а К-564М2А2 - по 2-му ступеню. 
Дизель К-364М2 має те ж призначення, що і дизель К-564М2, забезпечений водоповітряною системою охолодження з радіатором і електровентилятором. Дизель К-364М2А1 підготовлений до автоматизації по 1-му ступеню, К-364М2А2 - по 2-му ступеню.

Desc

поз. 1-12 з 112

на сторінку
View as Grid List
  1. Болт шатуна 1ч2.0310
  2. Вісь шестерні 962.03.116
  3. Валик насоса забортної води 152.31.003
    4ч10,5/13; 6ч12/14; 6чн12/14 Дізнатися більше
  4. Вольтамперметр ВА-240
    4ч8,5/11; 4ч10,5/13; 6ч12/14; Д6; Д12 Дізнатися більше
Desc

поз. 1-12 з 112

на сторінку
View as Grid List
To Top